Friday, September 25, 2009

Raya... Raya... Raya...

Apa habaq?? Sehat noe...baguih2, hahaha.

Best gler raya tahun ni, ramai gler balik tapi sayang family maknjang je x balik. 

Macam2 kitorang masak balik penang tahun ni. Menu utama: LAKSA a.k.a MY FAVOURITE!!hehe. Pastu ada ketupat palas, gulai ayam kampung, gulai daging, lomang, n  ketam rebus! Ops, lpa plak ada kerang rebus cicah ayaq asam. Sedap tuh!

Meh tgk gmbr family kitorang yg cun2+hensem2 nih...haha.


dpn umah tok ni, kitorang satu family tp fmly pak tam plk xda......


d' anak2 tok.....


pak tam ada time nih, mana satu pak tam?? cari sendiri...hahaha


ni time beraya umah tok su. nsb baik umah kampung, 

muat kitorang satu fmly, hahaha


pasangan bahagia...

p/s: dorg suka buang air atas tikar lama tok


Ha...ni angsa pak lang. Umah pak lang sblh umah tok je. Baru thn ni pak lang bela angsa ni. Ntah mcm2 binatang belaan yg pak lang bela. So, hari2 kitorang dengar angsa ni bising. Bukan main sombong lagi angsa pak lang ni. mentang2 da ada bini jalan angkat punggung je, x layan kalau orang panggil. Utk makluman, photographer gmbr ni pn da kena gigit sampai merah2 kaki. Pastu mama dgn beraninya pegang tengkuk angsa jantan tu, menggelabah bini dia tgk laki kena cekik, hahahahahahhaha:-D 

Haha, mcm2 cter klu blik kg. Nantikan cter raya thun dpn plk k;-) 

Slmt Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir dan BAtin:-)


~pictures courtesy of Shaffiq Farhan~  

9 comments:

PutraRocker said...

hahah..slm aidilfitri.
maap zaheer bateennn..o_O

una_nhs said...

uih!!!
raya sakan!!
bwk balik kuih raya kat aku noe=)

una_nhs said...

raya sakan!!!
uih!!
bwk balik kuih rya kat aku noe!
ehehe..

una_nhs said...

raya sakan!!!
uih!!
bwk balik kuih rya kat aku noe!
ehehe..

Humaira said...

PutraRocker:
salam aidilfitri, haha. maaf zahir batin gak. duit raya mana?hahah :P

Humaira said...

una_nhs:
mst r raya sakan. ak xda kuih raya. suma tggl penang, hahaha. mana corn flakes ak?haha

Mohd Ridzuan said...

selamat hari raya :)
de mse singgah2 la blog sy ye...huhu
mohdridzuan.com

Mohd Ridzuan said...

selamat hari raya :)
de mse singgah2 la blog sy ye...huhu
mohdridzuan.com

Humaira said...

ok, thnks 4 d visit..:)